sobota, 18 lutego 2012

Rozdział 8

Po tym pocałunku nie mogłam się pozbierać ;) No ale jakoś się mi udało chociaż było ciężko ;/
Weszliśmy do środka sprawdzić co się dzieje bo z domu wybiegał straszny hałas. gdy przekroczyliśmy próg zauważyłam  jak Jay klei się do Eleny ten obraz zakochanego Jaya był uroczy wreszcie mógł się pozbierać po tej koszmarnej randce!!! ;(  Laura ciągle mówiła z Sivą lecz on taki strasznie był w jej obecności nieśmiały. Poprosiłam Laurę żeby poszła ze mną do łazienki. Poszłyśmy no i zaczęła się dość fajna rozmowa :P
- Laura jeśli chcesz poderwać Sivę to musisz być bardziej dyskretna wobec niego rozśmieszać go a będzie twój -rzekłam z radością 
- ale nie wiem jak to zrobić - z rzadką miną odpowiedziała Laura 
- po prostu śmiej się z jego żartów i tyle 
- .....-zamilkła 
- zapytaj się go czym się interesuje co lubi a reszta pójdzie jak bułka z masłem 
- dobrze spróbuje 
Po rozmowie z Laurą wyszłyśmy do chłopaków Laura od razu poleciała do Sivy. Moje rady zaczęły się sprawdzać cieszyłam się z tego bardzo. Bardzo mnie zastanawiało gdzie jest Klaudia z Tomem, ale dobrze pewnie chcieli by być sami więc im nie wolno przeszkadzać. Powróciłam na ziemię mina Maxa była taka szczęśliwa że ojej  po prostu ojej <3
Jay z Eleną gdzieś wyszli a także gdzieś Siva z Laurą się zapodziali. Max poszedł pokazać Ninie jego wszystkie ważne rzeczy które bardzo ceni i zostałam tylko ja i Nathan zaczęliśmy się przytulać i całować gdy zaczęło się coraz bardziej robić namiętnej Nathan położył mnie na stół i wyglądało to dosyć zboczenie w ten do domu przyszli Tom i Klaudia a nawet nie słyszeliśmy ja wchodzą ich miny mówiły za nich. Byli bardzo rozczarowani tym co widzieli ja i Nathan się bardzo zawstydziliśmy i na twarzy byliśmy cali czerwoni. Tom nic nie mówił a Klaudia rzekła tylko że nic się nie stało i przeprasza że weszli w nie porę:P
- nic dobrze nie przepraszaj -rzekłam do niej 
-dobrze bo wiesz Tom chciał wracać i sprawdzić jak się bawicie 
- ok nie ma sprawy
- jak wam minął dzień -zapytałam z ciekawością 
- a wiesz ........ znakomicie 
w tym samym momencie kiedy rozmawiałam z Klaudią Tom poszedł na górę bo mówił że się idzie zdrzemnąć  a my dalej kontynuowały swoją rozmowę
- no to się bardzo cieszę 
- a gdzie byliście 
- a chodziliśmy tu i tam trochę się całowaliśmy itp... ;p
- a no to świetnie:P a jak sprawuje się Tom ?
- jest szczęśliwy że jesteśmy razem zaproponował  mi  wycieczkę za dwa tygodnie do Hiszpanii a ja nie wiem czy mam z nim pojechać ;/
- wiesz ja na twoim miejscu bym poleciała z nim;) a kochasz go ?
- tak bardzo 
- no to sama widzisz jaka jest sytuacja 
Po rozmowie niedługo wróciły dziewczyny i chłopaki. Robiło się już dosyć późno i musiałyśmy już iść . Były całusy w policzek i pożegnania :_) 






------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
by: dla wszystkich :**
kocham was dziewczyny <3




1 komentarz: