sobota, 4 lutego 2012

Rozdział 1

Dzień jak co dzień zapowiadał się wspaniale. Nikt nie spodziewał się co może się dziś wydarzyć, ale tego co dzisiaj było to jest niezapomniane. Siedząc na ławeczce przed domem pisałam swój pamiętnik gdy dostałam SMS od Eleny:Hej kochana wszyscy bardzo za tobą tęsknimy a najwięcej ja. Wiem, że płaczesz i nie smuć się-wszyscy mamy dla ciebie niespodziankę Oliwier kupił nam bilety do Wielkiej Brytanii i za tydzień przylatujemy. Naprawdę nie możemy się doczekać żeby cię zobaczyć. Mamy nadzieje że się cieszysz<3 Kochamy cię pamiętaj ;*.
- ... -W tym samym czasie zaniemówiłam, nie wiedziałam co mam jej odpisać tak byłam szczęśliwa, że ludzie którzy mnie tak kochają chcą mnie odwiedzić. Ale jej odpisałam,że nie mogę się doczekać<3i tęsknie.
Usłyszałam jak z domu dobiega głos mojego ojca:
-kochanie, dzwoniła Klaudia i pytała się czemu nie odbierasz telefonów ale mniejsza z tym. Mówiła, że nie długo przyjdzie i pójdziecie gdzieś na zakupy, więc ubieraj się!!!
-dobrze tato-odpowiedziałam z uśmiechem na twarzy.Klaudia jest przyjaciółką której można po-wieżyc sekrety<Klaudia dziewczyna poznana w szkole w Londynie. W pierwszym dniu szkoły Klaudia przewróciła się z książkami i upadła na mnie i wtedy się bardziej poznałyśmy. Ja nie za bardzo umiałam się na początku jej zwierzać o swoich problemach ale już po kilku dniach stałyśmy się przyjaciółkami:*>
Gdy się ubierałam tata powiedział,że już przyszła Klaudia i czeka na dole. Zawołałam ją na górę, Żeby nie musiała czekać .
-ty jeszcze nie ubrana-zachichotała i szeroko się uśmiechnęła;p
-jeszcze nie za szybko przyszłaś a ja za powoli się ubrałam-odpowiedziała jej z uśmiechem na twarzy;*.
-co robiłaś przez cały poranek, tylko nie mów, że się nudziłaś!!!-krzyknęła z powagą.
-nie nudziłam się pisałam swój pamiętnik i pisałam z przyjaciółką z Polski Eleną.
-aha, to tyle dobrze. Gotowa??? OK wychodzimy :)
-OK dobrze już tylko nałożę sobie pomadkę, chcesz - zapytała jej ?
-nie dzięki. Mam swoją  ;)
-tato my wychodzimy Dobrze?
-Dobrze tylko nie bądź późno-uśmiechną się;p
-dobrze, dobrze pa 






------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Dla wszystkich ;***
nie bójcie się komentować 

2 komentarze: