sobota, 11 lutego 2012

Rozdział 6

Jechałam z tatą na lotnisko czekali już tam na mnie. To były niezapomniane chwile w moim życiu, nie mogłam przestać się z nimi witać tak byłam szczęśliwa tym wszystkim i nimi. Gdy dojechaliśmy do domu zrobiłam im coś do jedzenia i poszliśmy na górę żeby się rozpakować. 
- jak tam? co u ciebie słychać? wiesz jak tęskniliśmy za tobą;p- mówiła Elena 
- jest po prostu świetnie! 
- to opowiadaj co się dzieje ?
- tylko nie krzycz, dobrze ?
- dobrze;*
- wiesz, jaki ty kochasz zespół. Przez którego dostajesz ciarki jak się o nim mówi?
- tak, czy chodzi o The Wanted?
- tak tak !
- więc co z nimi ? 
- mieszkam niedaleko nich i widuję się z nimi :^^
- nie no żartujesz teraz ?
- nie nie żartuje:)
- omg !!!
Wcześniej nie wspomniałam, że Oliwier nie przyjechał ponieważ pisał i zdawał egzamin na prawo jazdy i nie mógł przyjechać. Po zjedzeniu z dziewczynami poszłyśmy zwiedzać to i owo. Napisałam do Klaudii żeby się z nami wybrała:Hej jesteśmy w galerii przychodź jak najszybciej czekamy na ciebie :***
Niedługo przyszła Klaudia poznałam ją z moimi przyjaciółmi. Ucieszyli się że poznali ją. Od razu się zaprzyjaźnili. Zaczęliśmy rozmawiać na temat tego zespołu The Wanted. Elena w pewnym momencie zaczęła się pytać jak ich poznałyśmy.!!!??????
Opowiedziałam jej że przypadkiem przy tej samej galerii ja i Klaudia robiłyśmy sobie zdjęcia i Klaudia gdy się odwróciła zobaczyła Nathana idącego przez ulice miasta, podleciała do niego i poprosiła o autograf. Wymieniliśmy się numerami i tak to się wszystko zaczęło:)
Elena była bardzo ciekawa całą tą sytuacją i ciągle się dopytywała jak i co ?
Nie chciałam jej wszystkiego zdradzać ze szczegółami. Był późny wieczór zbierałyśmy się powoli do domu. Klaudia napisała do Toma że przeprasza że nie przyszła bo nie dała rady bo do Nadii przyjechały koleżanki i pewnie Tom powiedział wszystko Nathanowi. Bo wiedziałam że tak będzie <3 ;***






------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


przepraszam ale nie miałam weny :****
dzięki za wsparcie weer <3


:**** - dla komentujących !!!

2 komentarze: